- Громада
- Культура та освіта
- Засідання команд супроводу:розвиток інклюзивної освіти в Тишківській громаді
Про це повідомляє «Громада» посилаючись на Комунальну установу «Інклюзивно-ресурсний центр» Добровеличківської селищної ради
Захід став черговим кроком у зміцненні співпраці між освітніми закладами громади та Інклюзивно-ресурсним центром (ІРЦ), що діє відповідно до угоди від 24 лютого 2021 року. Це засідання відобразило необхідність постійної взаємодії педагогів, психологів, адміністрацій шкіл та фахівців ІРЦ для забезпечення рівного доступу до якісної освіти для дітей з особливими освітніми потребами.
Команда психолого-педагогічного супроводу відіграє центральну роль у впровадженні інклюзивного навчання. Її головна місія – створення індивідуальних програм розвитку для кожної дитини, яка потребує особливої уваги у навчанні, та інтеграція цих дітей в освітнє середовище. Такі команди супроводу формуються для кожного учня з особливими освітніми потребами і є ключем до успішної інтеграції дітей у суспільство. У центрі уваги – дитина, її потреби, особливості розвитку, захист прав та гарантування конфіденційності.
Команда супроводу складається не лише з педагогів та фахівців ІРЦ, а й обов’язково включає батьків дитини. Таке співробітництво допомагає краще розуміти потреби дітей та знаходити найбільш ефективні методи для їх навчання й розвитку. Спільні зусилля батьків і фахівців зосереджуються на повазі до індивідуальних особливостей кожної дитини, наданні їй рівних можливостей для навчання та уникненні будь-яких проявів дискримінації.
На засіданні, яке пройшло у дружній та творчій атмосфері, педагоги шкіл, практичні психологи та адміністрації навчальних закладів отримали безцінні поради від директора ІРЦ Альони Леонідівни Бабенко, а також від фахівців-консультантів ІРЦ Тетяни Олександрівни Ковальової та Світлани Тарасівни Варламової. Промова спеціалістів була насиченою практичними рекомендаціями щодо створення умов для гармонійного розвитку дітей з особливими освітніми потребами, їх ефективної інтеграції в освітнє середовище та підтримки індивідуальних освітніх траєкторій.
Фахівці поділилися досвідом роботи з різними випадками, звернули увагу на важливість психологічної підтримки дітей та їхніх батьків, адже процес інклюзії є складним і вимагає тісної співпраці всіх учасників освітнього процесу. Завдяки залученню висококваліфікованих консультантів ІРЦ, учасники засідання мали можливість отримати відповіді на актуальні питання, обговорити проблемні ситуації, а також знайти нові підходи до вдосконалення процесу навчання дітей з особливими потребами.