USD -

28.05 /

27.65

EUR -

33.35 /

32.75

П'ятниця, 11 червня 2021 00:03

У Кіровоградській ОДА презентували лабораторію соціального підприємництва

 Тишківка. 11 червня. "Громада". У Кіровоградській ОДА відбулася презентація Лабораторії соціального підприємництва вчора, 10 червня. Про це повідомила заступниця голови Кіровоградської ОДА Світлана Лобанова, інформує "Громада". 
Так, до участі у заході долучилися представники малого та середнього бізнесу та територіальних громад, а також представники профільних департаментів облдержадміністрації.
 
«Кіровоградщина увійшла до переліку шести регіонів України, в яких будуть реалізовуватися заходи проекту міжнародної технічної допомоги «EU4Youth – Розкриття потенціалу молодих соціальних підприємців в Молдові та Україні» (Проект EUnlocking). Ми звикли що соціальні стандарти і гарантії – це насамперед те що визначає держава: мінімальна заробітна плата і пенсії, прожитковий мінімум, соціальні захисні механізми і виплати. Але є ще одна сфера, у якій також активно відбуваються процеси вирішення цих проблемних питань – соціальне підприємництво», - наголосила посадовиця.
За її словами, проект EUnlocking спрямований на розвиток соціального підприємницького потенціалу.
«Проект реалізується Європейським Союзом в рамках програми EU4Youth громадською організацією Egalite International (Егаліте Інтернейшнл). Лабораторія соціального підприємництва Кіровоградської області діятиме на базі Агенції регіонального розвитку Кіровоградської області і забезпечуватиме територіальні громади інформацією та консультаціями щодо надання комплексних послуг існуючим та починаючим соціальним підприємцям, налагодження їх комунікацій з потенційними партнерами, пошуку фінансових інструментів для організації їх діяльності, підвищення їх конкурентоспроможності», - додала Світлана Лобанова.
  ДОВІДКА
Заступниця голови Кіровоградської ОДА також наголосила, що такий проект є актуальним для наших громад, зокрема в сільській місцевості, оскільки розвиток соціального підприємництва і залучення до цього якомога більшого кола потенційних учасників сприятиме сталому економічному розвитку на місцях, створенню нових робочих місць, наповненню місцевих бюджетів та в подальшому вирішенню широкого кола соціальних питань.

Соціальне підприємництво — використання стартапів та інших засобів підприємництва для розробки, фінансування та реалізації рішень соціальних, культурних або екологічних проблем. В цьому аспекті соціальне підприємництво зближується з третім сектором. Концепція соціального підприємництва може бути застосована до широкого спектру організацій, різних за розміром, що мають різні цілі.

Суб'єктом і провідником соціального підприємництва виступає соціальний підприємець. Якщо традиційні підприємці, як правило, оцінюють успішність своєї діяльності, орієнтуючись на прибуток, виручку (обсяг продажів) або вартість акцій, то для соціального підприємця головним критерієм успішності стає «соціальна віддача». Прибуток може братися до уваги, але не як самоціль, а як засіб для подальшого просування до досягнення соціальних або культурних цілей. Серед інших важливих ознак соціального бізнесу: інноваційність, самоокупність і фінансова стійкість, масштабованість і тиражованість.

У сучасному вигляді соціальне підприємництво виникло в 1980-ті роки і вступило в фазу бурхливого розвитку в 1990-ті, внаслідок комплексу причин, головними з яких називаються зростання і активізація некомерційних організацій, розвиток транспорту і інфраструктури, поява новітніх засобів зв'язку. Уявлення про соціальне підприємництво еволюціонує впродовж декількох десятиліть, паралельно з розвитком самої сфери діяльності. Невирішеною залишається проблема точного визначення соціально-підприємницької діяльності .

Соціальні підприємства можуть приймати різні організаційно-правові форми: чисто некомерційні, чисто комерційні, різноманітні гібридні . Лідерами в області розвитку соціального підприємництва вважаються Велика Британія, США, Італія, Словенія, країни Скандинавії, Республіка Корея, Малайзія, Індія, Бангладеш, деякі країни Африки . Правовий статус соціальних підприємців в світі сильно різниться: від повної відсутності визнання до створення унікальних корпоративних форм, найчастіше розроблених спеціально для потреб соціальних підприємців, передбачених законодавствами деяких західних країн .

Згідно з деякими дослідженнями, суспільство містить дуже невелику кількість представників, що володіють особистими якостями і світоглядом, які необхідні соціальному підприємцю. В свою чергу соціальні підприємці стикаються з труднощами при взаємодії з суспільством і часто змушені виступати з компромісними ініціативами. Критики самої концепції соціального підприємництва вказують на її суперечливість і в принципі ставлять під сумнів можливість альтруїстичних форм капіталізму
Переглянуто 742 разiв
Категорія: Політика
Оцініть матеріал
(1 Голос)
  1. Новини
  2. Популярно
Збережемо Українців!
Футбол