«Аналізуючи роботу щодо розгляду звернень громадян протягом першого півріччя 2022 року встановлено, що до виконавчого комітету Тишківської сільської ради надійшло 39 письмових звернень, з них 17 звернень через Урядову гарячу лінію та Кіровоградський обласний контактний центр. За ознакою надходження: 38-первиних та 1- повторне; За видами: 37 заяв (клопотань), 2 скарги; За категоріями авторів звернень: особи з інвалідністю I групи- 2, особи з інвалідністю III групи - 2, багатодітна сім’я - 1, пенсіонерів - 6, робітників - 3, селян - 3, підприємців - 6, безробітних-14 та інших-7; вирішено позитивно - 24; дано роз’яснення 15», - розповіла спеціаліст Світлана Дакало.
Основні питання, що порушуються у зверненнях:
- аграрна політика і земельні відносини – 6 ,
- економічна та цінова політика: захист прав споживачів – 2,
- фінансова та податкова політика: податок на нерухомість, спадщину, землю - 1,
- соціальна політика, соціальний захист населення - 18, з них 13 питань про надання гуманітарної допомоги,
- охорона здоров’я: забезпечення ліками -1 питання,
- комунальне господарство 3, з них 1 - холодне водопостачання та 1 - ремонт вулиць,
- забезпечення дотримання законності та охорона правопорядку, реалізація прав і свобод громадян - 2,
- культура та культурна спадщина - 1,
- обороноздатність та сувереніт - 2.
«Усі звернення, що надійшли до Тишківської сільської ради протягом звітного періоду, розглядались об’єктивно та своєчасно. Хочу зазначити, що були не тільки звернення скарги та заяви (клопотання), а й звернення – подяка, яке адресоване працівникам центру надання соціальних послуг», - додала Дакало.
Відтак, відповідно до п.1 ст.38 у частині делегованих повноважень Закону України «Про місцеве самоврядування в Україні», проаналізувавши роботу виконкому сільської ради щодо виконання нормативних актів із зверненнями громадян,виконавчий комітет вирішив:
1. Виконавчому комітету сільської ради вживати заходів, постійно вивчати потреби громадян та усувати причини, які породжують надходження скарг на території Тишківської сільської ради об’єднаної територіальної громади.
2. Забезпечити роботу громадської приймальні на території ради та старостинських округів.
3. Контроль за виконанням даного рішення покласти на спеціаліста І категорії, Дакало С.М.