Замовлення на авіаносець було зроблено голландській Damen Shipyards Group, яка його розробила.
Сам корабель португальцями класифікується як Multifunctional Naval Platform, але розробники вважають його Multi-Purpose Support Ships.
У компанії зазначають, що корабель може мати водозаміщення від 7 тис. до 9 тис. тонн, та довжину від 100 до 130 метрів при ширині 20 метрів.
Авіаносець також матиме льотну палубу зі зміщеним "островом" та значним підпалубним простором, а також доковою камерою.
Його називають мультиплатформою, тому що він має бути більше носієм не вертольотів, а дронів.
Безпілотники мають бути вертикального злету або запускатись з катапульти.
Зазначається, що вантажна палуба площею 650 метрів дозволяє розмістити близько 12 стандартизованих контейнерів з різноманітною апаратурою.
Також цей корабель не може бути універсальним десантним кораблем через те, що він може взяти на борт лише додатково 100 осіб або до 142 осіб для тимчасового розміщення й зменшення автономності, яка складає до 45 днів. Загальний екіпаж корабля складається з 48 осіб.
Корабель планується побудувати на верфі Damen Shipyards Galați у Румунії у місті Галац у низов'ї Дунаю, пише румунське видання Profit.