Інформує "Громада", посилаючись на Економічні новини
Як повідомляли користувачі Monobank, не працювали жодні операції та транзакції. Водночас хакери направили 50 млн запитів до сервісів банку. Проте атаку успішно відбили. 20 січня деякі клієнти не можуть скористатися частиною сервісів. У повідомленні чат-бота банку було сказано:
Зараз спостерігаються труднощі в роботі мобільного застосунку, у зв’язку із цим ми можемо відповідати повільніше, ніж зазвичай. Не хвилюйтеся, будь ласка, це питання вже в роботі наших фахівців. Дякуємо за розуміння”.
Користувачі масово повідомляли, що додаток видавав помилку під час входу та здійснення операцій. Співзасновник Monobank Олег Гороховський на своєму каналі в Telegram зазначив, що було дві DDoS-атаки, та запевнив, що ситуація під контролем.