USD -

28.05 /

27.40

EUR -

30.80 /

30.00

Сильна хмарність

8°C

Кропивницький

Сильна хмарність

Середа, 26 лютого 2020 15:34

У Кропивницькому відбулася акція за збереження регіонального контенту на Суспільному

Організатори акції заявили, що дії керівництва НСТУ в результаті можуть призвести до повної ліквідації місцевого телебачення і радіо. Вони зазначили, що у планах обмежити виробництво власного контенту у філії до години на добу для телебачення і півтори години для радіо.

У філії закриють ранкове шоу, натомість запустять міжрегіональний формат ранкового шоу.

За словами журналістки, очільниці комітету порятунку Суспільного в регіоні Олени Горобець, київське керівництво запевняє, що наразі не мовиться про скорочення, але є підстави недовіряти цьому.

Учасники акції принесли зів'ялі квіти, як символ можливого занепаду регіонального мовника.

«У нас є глибока недовіра до тих трансформацій, що їх зараз нав’язує центральне керівництво Суспільного регіональним філіям. Скорочення власного мовлення, скорочення працівників філій, в умовах, коли обіцяних проєктів виготовлених на аутсорсі ще так мало, а в деяких регіонах, як наприклад наш, то й нема зовсім, це звучить таки як зменшення регіонального мовлення, а не збільшення. Нам закидають, що замовлення контенту у зовнішніх виконавців покращить його якість, але аргументовано не довели, чому штатні працівники не можуть за ті ж гроші робити це так само якісно. До того ж, якість контенту виготовленого на аутсорсі теж може бути дуже різною. Тому ми, Комітети порятунку Суспільного, домагаємося призупинення впровадження нової концепції регіонального мовлення до узгодження її положень з філіями», - розповіла організаторка акції Олена Горобець.

Мітингувальники висловили побоювання, що такі зміни у регіональному контенті Суспільного Кіровоградщини загрожують інформаційній безпеці регіону, будуть втрачені професійні кадри UA: КРОПИВНИЦЬКИЙ, а громада не матиме можливості  дізнаватися про всі події краю оперативно. Йдеться на сайті UA:Суспільне.

Продюсерка Суспільного Кіровоградщини  Олена Кваша поспілкувалися з мітингувальниками та журналістами і запевнила, що UA: КРОПИВНИЦЬКИЙ, як і всі інші філії Суспільного, продовжує мовлення, а глядачі й слухачі вже з наступного сезону побачать суттєве збільшення регіональних програм в ефірі.

«Ми поважаємо кожного члена нашого колективу, маємо діалог і шукаємо конструктив у роботі. Ще раз зазначу, що підстав говорити про скорочення регіонального контенту нема. Зміниться принцип виробництва — філії більше працюватимуть спільно, підсилять одна одну. Ми виготовлятимемо міжрегіональні проєкти, спецпроєкти, спільне ранкове шоу, прямоефірний інформаційно-аналітичний контент. Крім цього, починає роботу окрема діджитал-команда UA: КРОПИВНИЦЬКИЙ», — сказала продюсерка Суспільного Кіровоградщини Олена Кваша.

У коментарі  пресслужбі Суспільного Олена Кваша зазначила: «Ми так само контролюватимемо дотримання стандартів Суспільного у всіх матеріалах, незалежно від способу виробництва. Уже у березні буде оголошено конкурс проєктів для регіонального  телебачення і радіо. Зараз змінюється медіаринок, змінюються очікування аудиторії від програм, а виробництво на аутсорсі може покращити якість, бо дозволить залучити кращу техніку, кращих експертівЦього року Суспільне виділяє у 10 разів більше коштів на регіональний контент, ніж торік. Йдеться про 20 мільйонів гривень».

Член правління, відповідальний за адміністративно-господарський напрям і регіональний розвиток,  Микола Чернотицький прокоментував акцію так: «Я вдячний усім, хто висловив свою підтримку регіональним Суспільним мовникам. Хочу запевнити, що ми робимо все, що в наших силах, аби зберегти й розширити регіональне мовлення, зробити Суспільне в кожному регіоні потужним медіа, якому довіряють, на яке зважають. Багато для цього вже зроблено. Минулого року ми показали приклад якісної незалежної журналістики під час передвиборчої кампанії. Наші новини стабільно отримують найвищі оцінки зовнішніх моніторингів. Але ми ще не отримали підтримки глядачів і слухачів. Це конкурентний ринок, де ми маємо вибороти увагу аудиторії. Тому нині ми зібрали досвід усіх регіонів за ці два роки, а також успішні західні моделі, озброїлися дослідженням уподобань нашої аудиторії і розробили інший підхід у виробництві контенту. Так, він потребуватиме змін від кожного з нас, але ми маємо достукатися до наших глядачів та слухачів і максимально ефективно використати бюджетні кошти. Останні пів року ми щомісяця збираємося з усіма менеджерами й продюсерами філій, щотижня ми зв’язуємося онлайн — аналізуємо, рахуємо, обговорюємо варіанти. У нас дуже мало часу, аби довести, що регіональне Суспільне — потрібне, важливе та варте бюджетного фінансування. Для цього ми зараз акумулюємо всі наявні ресурси. Маємо об’єднатися для нашої аудиторії».

 

Переглянуто 256 разiв
Категорія: Кропивницький
Оцініть матеріал
(3 Голосів)
  1. Новини
  2. Популярно
Всі новини
Всі новини
Сучасна бізнес література
Зовнішня реклама в Кропивницькому